Tuesday, June 24, 2008

California USA

















Semalam adalah hari kedua kami di Concord CA, kami akan menentap selama sebulan kerana Neezam bekerja di T-Mobile disini, bolehlah jalan -jalan skali kat sini (2 in 1) Pemandangan di CA ni boleh dikatakan dipenuhi dengan mountain yang sungguh cantik sekali (tak pernah lagi tengok mountain kat US ni!!.....).....sayangnya tak sempat ambik gambar semasa dlm perjalanan ke CA ni......Insya Allah gambar lebih menarik akan dipaparkan dlam blog kita yang selalu dipenuhi dengan model yg sama.....(Sarah & Mama jer!!) Jangan boring plak yerr!!!!!
Gambar diatas adalah kawasan depan hotel jer.....tapi oklah jugak dekat dengan Borders, Ross,Cinema dsbg, aceli taklah boring sangat kan!














3 comments:

Suara Hati Ku said...

wehh...seronoknya gi holiday.biar nizam je keje kau ngan sarah enjoy la...hehehe
T

Nor said...

Isma, syukur dapat buat 2-1 ikut Neezam travel masa kerja dan lagi senang-lah Sarah cuti tengah cuti sekolah. More picture please Isma. CA tu besau dan banyak tempat bolih terokai.

Ismaliza Neezam said...

T,tu la aku ngan sarah jer holiday sesaja....bila lagi nak nak sampai CA ni....pas ni nak balik Mesia pulak bulan 8 holiday lagi.....syioknyerrr!!!
T, ko dok kat TTHO tu tempat aku ngan Neezam dok bacinto dulu, kita slalu makan kat Tmn Setiawangsa tu!!he he he..
K.Nor..sabarlah kak Nor gambar yg lebih menarik akan dipaparkan tak lama lagi...he he he....miss k.Nor!!